Er is een mogelijkheid om een Keypoint account te integreren in OPENSyndic. Keypoint laat toe om schadedossiers op te volgen via uw makelaar. Voor meer info over de werking van Keypoint zelf, verwijzen we graag door naar Keypoint.

Wie is Keypoint?

Keypoint is de digitale assistent voor alle partijen die een beslissingsbevoegdheid hebben over herstellingen en onderhoud aan gebouwen, het beheer en de communicatie maar ook voor het verlenen van advies en ondersteuning.

Via ons digitaal samenwerkingsplatform worden alle betrokken partijen gekoppeld en wordt dossierbeheer sterk geautomatiseerd en efficiënter. Een dossier wordt zo digitaal, transparant en relevant op het juiste moment én dat voor iedereen. Hiervoor bouwen wij ook tal van koppelingen met beheersoftware uit onze respectievelijke doelmarkten.

Daarnaast beheren wij ook ons eigen herstelnetwerk over gans België die alle types van opdrachten kan herstellen, zowel binnen als buiten de verzekeringen. Via de Keypoint Community bieden wij ook gratis ondersteuning aan syndici via onze partners voor het bekomen van EPC attesten, technische audits enz.

Klik hier voor meer informatie over Keypoint.

Keypoint openen in OpenSyndic

Er is op verschillende plaatsen in OPENSyndic een link met Keypoint.

  • Bij ‘Techinisch beheer’ is een menupunt ‘Keypoint’.
  • Bij de adresfiche van de leveranciers en derden is er een tabblad ‘Keypoint’.
  • Bij de residentiefiche is er een tabblad ‘Keypoint’.
  • Bij het documentbeheer is er een knop om documenten door te sturen naar Keypoint.
  • We nemen hier het voorbeeld van de adresfiche van de leverancier. Aan de hand van het ondernemingsnummer van de leverancier kunnen de dossiers opgevraagd worden waar deze leverancier bij betrokken is. Gebruik de knop ‘Dossiers ophalen bij Keypoint’ om de dossiers op te vragen.
  • De link ‘Open Dossier Keypoint’ kan gebruikt worden om het geselecteerde dossier te openen bij Keypoint via een browser.
  • Bij het selecteren van een dossier, worden in de rechtse tabel de documenten getoond die aan dat dossier gelinkt zijn. Met de knop ‘Importeer Document in OPENSyndic’ kunnen de geselecteerde documenten geïmporteerd worden in OPENSyndic. De documenten worden aangemaakt in de scanfolder en het documentenbeheer wordt geopend. Daar kunnen de documenten op de juiste plaats in de boomstructuur toegevoegd worden.
  • Via het documentenbeheer kunnen documenten opgeladen worden naar een dossier van Keypoint.
  • De dossiers worden opgevraagd aan de hand van een ondernemingsnummer. Dat kan het ondernemingsnummer van een residentie of van een leverancier zijn. Indien nodig, selecteer een residentie en/of leverancier.
  • Dossiers ophalen bij Keypoint’ zal alle dossiers ophalen waar het ondernemingsnummer van de geselecteerde residentie of leverancier in voorkomt.